bolha.com MojeDelo.com

13 nasitnih, a dietnih solat Solate

Deli:
Facebook
Twitter

Solate so ljubljenke diet, saj so hranljive, a praviloma niso energijske bombe. Spomnite se na nekaj solatnih kombinacij, ki vas bodo nasitile za kar nekaj časa. Pazite le, da zmešate lahek in zdrav preliv.

Izbrali smo nekaj najbolj pogostih in okusnih solat: Grška solatasolata z govedinosolata z rakcikrompirjeva solatasolata s piščancemsolata s čičerkosolata z jajciriževa solatasolata s testeninami in ostale.

Za še več receptov pa si poglejte kategorijo SOLATE!

  1. LAHKA CEZARJEVA SOLATA: popečen piščančji file, zelena solata, parmezan, opečene kocke kruha. Preliv pripravite z limoninim sokom, olivnim oljem, soljo in poprom. Nasitile vas bodo beljakovine v piščančjem fileju.
  2. GRŠKA SOLATA: kumara, čebula, paradižnik, paprika, feta, olive, origano, sol in olivno olje. Zakaj je nasitna? Zaradi fete in obilice vlaknin. Pojeste je pravzaprav lahko, kolikor hočete.
  3. SOLATA S PUSTO GOVEDINO: zelena solata, tanke rezine na hitro popečene puste govedine, paradižnik, olive … Prelijte z balzamičnim kisom in olivnim oljem. Pusta govedina je odličen vir beljakovin in železa.
  4. SOLATA Z RAKCI: zelena solata, kuhani repki kozic, paradižnik, avokado in sveža zelišča. Prelijte z olivnim oljem in (balzamičnim) kisom. Avokado daje zdrave maščobe, rakci beljakovine.
  5. SOLATA S STROČNICAMI: fižol v zrnju, stročji fižol, (mlada) čebula, olivno olje in kis. Stročnice naj bodo med dieto redno na krožniku, saj so polne vlaknin in tudi dober vir beljakovin.
  6. SOLATA Z LOSOSOM: popečen lososov file, mešana zelena solata in pinjole ali drugi oreščki. Izjemno zdrave omega 3 maščobe naj bi nasitile za dlje kot druge maščobe.
  7. KROMPIRJEVA SOLATA: kuhan krompir, paradižnik, zelena solata, sveža zelišča, olivno olje, kis … Solata bo še bolj nasitna, če vanjo zamešate še pest ali dve kuhanih polnozrnatih testenin.
  8. SOLATA S PIŠČANCEM: mešana zelena solata, stročji fižol, paradižnik, popečen piščančji file ter preliv z limoninim sokom in olivnim oljem. Za še več okusa in hranilnih snovi dodajte mlad korenček in pistacije.
  9. SOLATA S ČIČERKO: čičerka, paradižnik, olive, sveža bazilika, olivno olje in balzamični kis. Po želji dodajte rdečo papriko, mocarelo … Nasitila vas bo predvsem čičerka – zaradi vlaknin in beljakovin.
  10. SOLATA S POPEČENO ZELENJAVO: bučke, jajčevce, čebulo in papriko popecite na žaru. Ohlajeno zelenjavo zmešajte s paradižnikom, olivnim oljem in kisom ter po želji potresite z nadrobljeno feto.
  11. SOLATA Z JAJCI: zelenjava po želji in trdo kuhana jajca. Preliv zmešajte iz olivnega olja, kisa in nasekljanih svežih zelišč. Jajca zaradi beljakovin dajejo občutek sitosti kar nekaj časa.
  12. RIŽEVA SOLATA: polnozrnat ali basmati riž, tunina v olivnem olju, paradižnik, sveža zelišča, limonin sok. Po želji dodajte olive, čebulo …
  13. SOLATA S TESTENINAMI: polnozrnate testenine, skuhane al dente, rukola, olive, limonina lupinica, limonin sok, olivno olje

Avtor: T. T.

Komentarji0

Še ni komentarjev.

Dodaj komentar
Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih