bolha.com MojeDelo.com

Kako do kondicije? Nogometaš

Deli:
Facebook
Twitter

Kako Cristiano Ronaldo ostane v formi? Ronaldo je idol mladih nogometašev in ni ga fanta, ki si poleg njegovih nogometnih spretnosti ne bi želel tudi take postave. Ta portugalski nogometaš je nedvomno v odlični kondiciji – v takšni, v kakršni morajo biti vsi nogometaši najvišjega svetovnega razreda.

Dieta

Ronaldov tipičen dnevni jedilnik:

Zajtrk: polnozrnati kosmiči s sadnim sokom

Med treningom: energijske pijače

Kosilo: piščanec s solato, polnozrnata pašta, pečen krompir ali zelenjava

Popoldanska malica: tunina

Večerja: podobno kot za kosilo

 

Patricia, Ronaldova nutricistka, pa mu priporoča naslednje:

Za zajtrk naj zaužije mango, ananas in rdeče obarvano sadje. Temu naj sledijo beljakovine v obliki jogurta ali belega sira.
Za kosilo naj poje veliko skledo raznovrstne zelenjave in beljakovine v obliki piščanca ali tunine.
Za večerjo naj si privošči dušeno zelenjavo in puste beljakovine.

Popolnoma naj se izogiba ocvrti hrani, sladkarije pa lahko zaužije občasno, in še to le po kosilu.

 

Vadba

Trening ima običajno petkrat na teden, odvisno od števila odigranih tekem. Značilen trening je sestavljen iz kardiovaj, vaj za moč, treninga z žogo in taktike. Trening traja od tri do pet ur.

Telesne maščobe je pri nogometaših po navadi 10 odstotkov ali manj, zato imajo večinoma zelo dobro vidne mišice. Prav kombinacija vsakodnevnega treninga in pravilne prehrane je tisto, kar ohranja igralce na teh 10 odstotkih.

Na žalost se mnogi nogometaši in drugi športniki ne zavedajo pomena ogljikovih hidratov v prehrani. Študije kažejo, da jih veliko zaužije samo 1.200 kilokalorij ogljikovih hidratov na dan; to je veliko pod optimalno količino, ki je od 2.400 do 3.000 kilokalorij. To vodi v slabše predstave v drugem polčasu, saj igralci, ki so tekmo začeli z malo oglikovimi hidrati, po navadi izgubijo veliko, lahko tudi polovico moči. Zato je nadvse pomembno, da med daljšo športno dejavnostjo, v tem primeru med polčasom, zaužijejo ogljikove hidrate. Najprimernejši so športni napitki z glukozo, ki se med vsemi ogljikovimi hidrati najhitreje absorbirajo v mišične celice.

Avtor: Jazkuham.si

Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih