bolha.com MojeDelo.com

Deset koristnih nasvetov za zdravo prehrano Jedi za nosečnice

Deli:
Facebook
Twitter

Vsaka nosečnica ve, da je zdrava prehrana pomembna. Zagotovo si belite glavo s tem, kaj je zdravo in kaj ne. Ko vsaj ne bi bilo vse tako zapleteno ...


 

Veste kaj? Za vas imamo rešitev! Le držite se naših desetih preprostih nasvetov.

1.) Jejte pisano. Tako boste brez težav pojedle pet porcij sadja in zelenjave na dan, tako kot je tudi priporočeno. Rdeči paradižniki, rumene banane, oranžne pomaranče, zelene bučke. Vse to ni le pisano, temveč je tudi zelo zdravo.

2.) Vsaj en topel obrok na dan. To vam priporočamo predvsem zato, da se boste držale uravnotežene prehrane, saj morate veliko dragocenih živil (npr. krompir, stročnice, meso) pred zaužitjem dobro prekuhati/prepeči.

3.) Vsak teden riba. Enkrat ali dvakrat na teden naj bodo na meniju ribe, saj bodo vas in vašega otročička preskrbele z jodom, beljakovinami in pomembnimi maščobnimi kislinami.

4.) Pomembna je tekočina. Ne pozabite, da morate na dan popiti vsaj 2–3 litre tekočine. Včasih vam ne bo prijalo, vendar se morate potruditi. Priporočamo predvsem vodo, z vodo razredčene sokove in čaj.

5.) Zelenjava potrebuje maščobo. Zelenjavo vedno pripravite z nekaj maščobe. Solato na primer pripravite z nekaj solatnega preliva, zelenjavo z omako ... Tako bo telo hranilne snovi lažje absorbiralo.

6.) Maščoba, toda zmerno. Prav v nenasičenih maščobnih kislinah se skrivajo pomembni vitamini. Najdete jih v kakovostnih, hladno stisnjenih oljih (npr. repičnem ali oljčnem olju), rastlinski margarini in ribah.

7.) Domače in sezonsko. Doma pridelana zelenjava ni le sveža, temveč vsebuje tudi več hranilnih snovi in je boljšega okusa. Če živite v mestu in je ne pridelujete sami, se odpeljite na podeželje in jo kupite pri kmetih. Lahko pa se odpravite v trgovino z biološko pridelanimi izdelki, ki vsebujejo manj škodljivih snovi.

8.) Pametno z beljakovinami. Vsak dan jejte žitarice in mlečne izdelke ter od dvakrat do trikrat na teden ribe. Tako boste zaužile dovolj potrebnih beljakovin. Če boste pametno kombinirale rastlinske in živalske beljakovine, bo učinek še boljši. Nekaj primerov: krompir s skuto ali jajcem, misliji z mlekom, mlečni riž, polnozrnati kruh s skuto ali sirom, zrezek z zelenjavo.

9.) Pet majhnih obrokov. To je veliko bolj zdravo kot velike porcije. Če boste jedle vsaj petkrat na dan, se boste izognile hudi lakoti, obenem pa boste blagodejno vplivale na svojo prebavo.

10.) Balastne snovi. Priporočamo jih v obliki mislijev, polnozrnatih izdelkov, sadja in zelenjave. Balastne snovi vas bodo nasitile in vam izboljšale počutje, saj blagodejno vplivajo na prebavo in vas preskrbijo z vitaminom B.


Avtor: Jazkuham.si

Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih