bolha.com MojeDelo.com

Deset zdravih malic za nosečnice Jedi za nosečnice

Deli:
Facebook
Twitter

Prednost sodobnega časa je, da si lahko okusno hrano kupimo kadarkoli in kjerkoli, slabost pa, da takšna hrana vsebuje ogromno konzervansov in drugih dodatkov, ki bi se jim morale nosečnice izogibati. Priporočamo vam nekaj hitro pripravljenih in zdravih malic, ki vam bodo potešile lakoto, da boste lažje počakale do naslednjega glavnega obroka. 

 

1.) Sadje

Če nimate druge ideje za zdravo malico, je sadje vedno izvrstna izbira. Če bi si rade privoščile vloženo sadje, bodite pozorne, da boste kupile sadje, ki je vloženo v svojem soku in ne v umetno pripravljenem sirupu, polnem sladkorja.

2.) Sojino mleko

Lahko si privoščite takšnega z okusom po čokoladi ali vaniliji, na voljo pa je tudi brez dodanega okusa. Sojino mleko je vir kalcija in vitamina D, ki ju vaše telo v nosečnosti potrebuje.

3.) Solata

Solata, pripravljena iz najrazličnejše zelenjave, je okusen in zdrav obrok. Če bi se rade razvajale, pojdite v restavracijo in si privoščite goro solate iz solatnega bara (s tem boste nedvomno zadovoljile dnevno potrebo po sadju in zelenjavi). Skledo si napolnite s špinačo, korenjem, paradižniki, zeleno, kumaricami, bučkami, orehi, semeni in kalčki. Dodajte še nekaj beljakovin, npr. čičeriko in fižol.

4.) Jogurt

To klasično in preprosto živilo vas bo preskrbelo s kalcijem, beljakovinami, balastnimi snovmi ter pomembnimi vitamini in minerali.

5.) Sir

Ker je sir mlečni proizvod, je bogat vir kalcija in beljakovin. Še posebej priporočamo mocarelo s svežim paradižnikom.

6.) Korenček

Korenje vsebuje veliko provitamina A in vlaknin. Narežite ga na koščke in ga pomakajte v jogurt. Ne pozabite še na drugo zelenjavo, na primer brokoli, cvetačo in špinačo.

7.) Hrustljav prigrizek

Pest pšeničnih kosmičev zmešajte z rozinami in mandlji. Rozine vsebujejo veliko železa, malica pa je preprosta in lahka. Poleg tega jo lahko jeste v službi ali avtu, lahko pa jo tudi nosite s seboj v torbici. Tako boste lahko lakoto potešile  kjerkoli in kadarkoli.

8.) Skuta

Skuta je bogat vir beljakovin in kalcija. Lahko jo jeste samo, z zelišči ali pa namazano na kruh.

9.) Sadni sok

Privoščite si sok iz sveže stisnjenega sadja. Še posebej vam priporočamo pomarančni sok, ki vsebuje veliko kalcija in vitamina C.

10.) Kosmiči

Običajno jih jemo za zajtrk, privoščite pa si jih lahko tudi za malico. Kosmiči vsebujejo veliko pomembnih vitaminov in mineralov, pazite pa, da ne kupite takšnih z dodanim sladkorjem.

 

Avtor: Jazkuham.si

Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih