bolha.com MojeDelo.com
Kako pravilno kuhamo za naše dojenčke?

Domača hrana za dojenčke

V prvem letu starosti moramo živila, ki jih uporabljamo za hrano dojenčkov, kuhati ali dušiti v zelo mali količini vode. Pražena ali pečena hrana je težko prebavljiva. Prav tako se pri peki na žaru, cvrtju in praženju tvorijo škodljivi nitrozamini in akrilamid.

Dragoceni vitamin B in C sta topna v vodi, zato vedno uporabljajmo le malo vode kadar kuhamo zelenjavo. V tem primeru ne potrebujemo odlivati preostale vode v kateri so ostale pomembne hranilne snovi.

Pri pripravi kaše ali pireja lahko preostalo količino vode enostavno prilijemo in pretlačimo skupaj z njimi.

Pri špinači ali stročnicah, ki vsebujejo veliko nitrata, je priporočljivo, da vodo odlijemo.

Ne kuhajmo zelenjave predolgo, saj moramo ohraniti toliko vitaminov in mineralov kot je le mogoče. Pretlačimo zelenjavo s paličnim mešalnikom. Če je kaša preredka je najbolje, če jo zgostimo z nekaj riževega mleka. Če naš otrok ne želi piti dovolj tekočine je bolje, da kašo pripravljamo v redkejši obliki.

Energijsko bogato rastlinsko olje (najboljše repičino) ne kuhajmo skupaj s kašo, ampak ga dodajmo na koncu.

Uporabljamo čim bolj sveže sestavine. Kadar hranimo sestavine v hladilniku dlje časa, se izgubijo pomembne hranilne snovi. Nekaj dni stara zelenjava iz hladilnika vsebuje manj vitaminov kot zamrznjena zelenjava.

Olupke stročnic ali zelenjave lahko dojenčki prebavijo šele po 2. letu starosti. Zato je najbolje, če sadje pred uporabo olupimo, stročnice pa stisnemo ali zmečkamo.

Avtor: Anneliese Kainer / jazkuham.si

Komentarji0

Še ni komentarjev.

Dodaj komentar
Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih