bolha.com MojeDelo.com

Nezdrava hrana, ki je v resnici zdrava Če še niste vedeli ...

Deli:
Facebook
Twitter

Veliko hrane ima slab sloves, a čisto po nepotrebnem. Če se na veliko izogibate kikirikijevemu maslu, krompirju, čokoladi in jajcem, lahko takoj prenehate. Vsa našteta živila namreč kar prekipevajo od zdravja. A v zmernih količinah.

Kikirikijevo maslo

Mnogi so prepričani, da je kikirikijevo maslo le maščoba in kalorije v kozarcu. A raziskava je pokazala, da uživanje v zmernih količinah zmanjšuje možnost bolezni srca in ožilja. Oreščki so namreč odlični za vaše srce, hkrati pa telesu prinašajo osnovne in zdrave maščobe.

Avokado

Podobna zgodba je tudi z avokadom. Ta vsebuje zdrave maščobe, ki jih telo redno potrebuje, zato se mu nikar ne izogibajte. V zmernih količinah bo tudi avokado dobro vplival na vaše srce, preprečuje pa tudi nastanek raka. Uživajte ga skupaj s solato ali v sendviču, odličen pa je tudi kot omaka za prigrizke.

Kava

Čeprav je veliko ljudi prepričanih, da kava ni ravno najboljša za zdravje, je prav nasprotno. Pazite le, da vanjo ne dodajate velike količine sladkorja, dovolj je že ena čajna žlička, poleg tega pa se izogibajte sladki smetani. Namesto navadnega mleka uporabljajte posneto ali sojino mleko.

Grozdni sok

Znan je po tem, da vsebuje veliko sladkorja in da ga pijejo le otroci. A je odličen tudi za odrasle, saj ima podobne koristi kot rdeče vino. Grozdje je polno antioksidantov in številne raziskave kažejo, da pomaga zmanjševati krvni tlak, hkrati pa zavira proces staranja. A tako kot pri rdečem vinu tudi pri grozdnem soku velja pravilo, da ga uživajte zmerno.

Krompir

Krompirju se že nekaj časa dela krivica. Ker je največkrat postrežen masten in ocvrt, seveda ni videti ravno zdrav, zato se njegove priprave lotite drugače. Če boste uporabljali manj olja in prenehali s cvrtjem, vam bo krompir ponudil veliko več, saj je bogat z vitaminom C, magnezijem, bakrom in kalijem.

Jajca

Tudi jajca so ena tistih živil, ki imajo več plusov kot minusov. So odličen vir beljakovin, železa in B2, B12 in vitaminov D. Uživajte jih za zajtrk, saj boste v naslednjih urah posledično vnesli manj kalorij.

Čokolada

Je sladka in redi. Seveda, saj je čokolada. A če namesto po mlečni začnete posegati po jedilni, boste od nje odnesli veliko več. Ščiti vaše srce in znižuje holesterol. Ko boste začutili, da potrebujete nekaj sladkega, si privoščite dva koščka jedilne čokolade na dan. Ta vas bo ravno prav posladkala, hkrati pa boste naredili nekaj dobrega za svoje zdravje.

  1. 1.

    Krompir pripravljajte s čim manj maščob.

  2. 2.

    Kikirikijevo maslo uživajte v zmernih količinah.

  3. 3.

    Jejte jedilno čokolado.

  4. 4.

    Jajca uživajte za zajtrk.

  5. 5.

    Avokado si privoščite v solati ali kot omako za prigrizke.

  6. 6.

    V kavo dodajajte le eno čajno žličko sladkorja in nič smetane.

  7. 7.

    Grozdni sok pijte občasno.

Avtor: B. G.

Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih