bolha.com MojeDelo.com

Sedem živil, ki jih jeste premalokrat Zdravo živilo

Deli:
Facebook
Twitter

Superživil je veliko, a žal se premalokrat znajdejo na krožnikih. Pred vami je sedem takšnih, ki jim z zanemarjanjem delate veliko krivico – uvrščajo se namreč na sam vrh najbolj zdravih. Če jih boste poskusili vključiti v prehrano, boste korak bližje k bolj zdravemu življenju.

 

  1. SARDINE: So zakladnica omega 3 maščobnih kislin in vitamina D in se uvrščajo med živila, ki varujejo srce in ožilje. Za malico ali zajtrk si privoščite kar takšne iz konzerve, poleti pa porcijo svežih sardin specite na žaru.
  2. OHROVT: Zaradi visoke količine antioksidantov se uvršča v sam vrh živil, ki varujejo pred rakom. Vsebuje zelo veliko vitamina A, ki ščiti oči, skrbi za lepo polt in zdrav imunski sistem, pa tudi zadosti vlaknin in vitamina C.
  3. LEČA: Poceni in zelo zdravo živilo, s katerim lahko pripravite nešteto okusnih jedi, je leča. Pol skodelice kuhane leče vsebuje več kot 9 gramov beljakovin in 8 gramov vlaknin, bogata pa je tudi z železom.
  4. OVSENA KAŠA: Ste jo jedli, ko ste bili majhni? Razloga, da je ne bi jedli tudi zdaj, ni. Še posebej, če imate težave s povišanim holesterolom, če želite izgubiti nekaj kilogramov ali dan preprosto začeti z zelo zdravim zajtrkom in tako telesu ponuditi tisto, kar potrebuje.
  5. GRANATNO JABOLKO: Sočna sredica vsebuje veliko antioksidantov, ki telo varujejo pred prostimi radikali in pred pojavom kroničnih bolezni, kot so bolezni srca, Alzheimerjeva bolezen in različna rakava obolenja. Potresite ga po sadni piti, primešajte ga sadni solati ali pa ga uživajte kot sok.
  6. KVINOJA: Še eno živilo, ki ne sme ostati pozabljeno. Kvinoja vsebuje veliko beljakovin in vlaknin, zelo preprosta pa je tudi priprava – kuhati jo je treba okoli dvajset minut, nato pa z njo lahko pripravite domačo mešanico kosmičev, solato ali pa jo pripravite podobno kot riž in kuskus.
  7. KEFIR: Ne pozabite na naravne probiotike, ki poskrbijo za dobro prebavo in zdrave kosti. Za zajtrk si lahko s kefirjem in mešanim sadjem pripravite okusen napitek, bogat z beljakovinami, kalcijem in vitamini.

Avtor: M. B.

Išči Išči po kategorijah

Brskanje po kuharskih receptih